Kızlar esim telde annesiyle konuşuyordu bebeğimin ağlamasını duydu bu çocuk ac mama verin dedi ne alaka sütum yetiyo kilosu gayet iyi her konusmada aglamasini duyuyo tersliyo neymiş aglamicakmis insanda takiyo tek başıma büyütüyorum sonuçta daha 2 aylık normal degilmi ağlaması