Ben hiç ayağımda sallamadım fakat arada beşiğinde hafif hafif sallıyordum ona bile alıştı 34 günlük şuan sallamayı bıraktık emzikle uyutmaya çalışıyorum. Sürekli ağzından atıp ağlıyor tam uykuya dalıcakken ya da uykudayken pes etmeden her seferinde emziğini verip hemen yanından uzaklaşıyorum. Bu şekilde yavaş yavaş alışmaya başladı. Tek dikkat edilmesi gereken bazen çok ağlıyor yarım saat emziği ağzında benim tuttuğum zamanlar oluyor pes etmemek önemli bi kere daha sallasam biliyorum ki kırılma noktası olucak.