Seyda2309 Merhaba hayirli olsun ek gida surecimiz.Hepumiz bebegimiz icin en iyisini isteriz ben sizi bi noktada haksiz buldum.Paylasmak istedim arastirdigim ve okudugum kadariyla anne sutu ya da formul mama konsantre sekilde ve bebekler icinde gerekli vitamin ve minarellerin tamami var.Bu yuzden ilk bir yil ana öğün olmali.Ek gida birinci yil sadece bebegin yiyecekleri kesif yılı olmali.Verdigimiz besinlerle gerekli tum vitaminleri almasi zor.Size O tabak bitecek mi isimli kitabi nacizane tavsiye ediyorjm