arasbek bizde 16 aylığız kızım var,o da yememek için kavga ediyo ama bende çeşit yapıyorum mesela bi çorba biberona komposto koyuyorum domates veya salatalık kesiyorum bi çorba veriyorum salatalığı çatala batırıp ona veriyorum o yiyince mutlu oluyo bi komposto,böyle böyle biraz olsun atlatıyorum canım yoksa mesela tek çorba versem asla yemiyo bide doğru değil biliyorum ama yesin diye tv karşısında yemek yediriyorum☹️