Hayatim06 benim denemediğim krem kalmamıştı. En son doktor bezini değiştir dedi (prima kullanıyorduk) bir de trosyd verdi. Bir tek bu krem geçirdi. Ve ıslak mendil kullanmayın. Ben doğduğundan beri pamuk kullanıyorum. Pişik döneminde hep yıkadım. Sonra da bu kremden sürdüm. O şekilde geçti