Ben çok sessiz sakin bir insandım ne olduysa son 3 yıldır olur olmaz şeylere sinirlenir oldum sinir ama öyle böyle değil ölmek istiyorum bazen. Sinir aninda kendimi kaybediyorum eşime saldırıp kollarini kanattigim bile oldu gece uyanip oğluma bağırıp çağırıyorum bazen hatırlamıyorum bile eşim söylüyor çok kötüyüm bazen o kadar neşeli ve enerjik oluyorum ki kendimi çok güzel hissediyorum birden ortada sebep yokken çöküyor öfke halı geliyor. Çok üzülüyorum bebeğim etkilenecek diye korkumdan randevu aldım psikiyatriye gidecegim. Düzelmek istiyorum. İlaç kullanmak çözüm olur mu benim yaşadıklarımı yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim 😞