merhaba anneler. Benim kızım 1 ay 19 günlük. Yaklaşık 3 hafta önce aleeji belirtileri başladı. Yeşil mukuslu, kokulu ve gürültülü kaka ve gaz, kusma, yanaklarda pütürlü sert kızarıklık, popoda geçmeyen pişik, huysuzluk ve uyumama şeklinde.
Doktora götürdüğümüzde tahliller yapıldı bakteri vs virüs olmadığı için süt alerjisi olabilir dendi ve bana sadece süt ve ürünleri tüketme dendi.
Yaklaşık üç haftadır tüketmiyorum fakat arada kaçak mı var bilmiyorum belirtiler devam ediyor. Ayrıca domates, kuruyemiş ve yumurtada yemiyorum.
Son 1 haftadır benim yüzümde egzamalarım çıkmaya başladı (Normalde egzamam var fakat uzun süredir çıkmamıştı). Ve gözlerim de aşırı kaşınma isteği, kulak arkalarımda kabuklanma ve boynumda kırmızı benekler oluştu.
Acaba beni etkileyen onu da mı etkiledi? Benden mi geçti alerjisi? Benim şuana kadar bu kadar kaşıntım hiç olmamıştı ve neye karşı alerjim var bilmiyorum.