Çok şükür ki sağlıklı bebeklerimiz var 🙏 ama özellikle bebeğim huysuz olduğunda ve sürekli mızırdandığında resmen sınanıyor gibi hissediyorum, bi an çok sinirleniyorum nedenini bilemediğim ve çözüm bulamadığım için. Her şeyi ona göre yapmaya çalışıyorum ama ağlamasını bi türlü durduramıyorum bazen. Ve nerdeyse tüm gün kucakta durmak istiyor ya da emmek. gaz olur diye emmeyi düzene sokmaya çalışıyorum. Bazen ağlamasın diye beni görmeden hareket etmeye çalışıyorum. Ama çoğu işim yarım kalıyo, evim hep dağınıl ben zor duş alıyorum. Ve bazen gerçekten ruhum sıkılıyor. Sonra kendimi suçlu hissediyorum. Rotavirüs aşısı da bizi bozdu sanırım biraz, onu da yaptırmasamıydım keşke bi zarar mı verdik çocuğa diyorum. Öyle öyle bir sürü düşünce:( sizler de böyle misiniz sevgili anneler? Gününüz hep gülümseyerek mi geçiyor yoksa? Bir de bebeklerinizi nasıl avutuyorsunuz? Ne salıncağında duruyo doğru düzgün ne yatıyo. Devamlı kucak isteği