Sdn1234 8 aylık bebeğim ve meyve suyu yapmak istiyorum kati meyve sıkacağım yok nasıl olur başka neyle yapabilirim
Esdoel Sdn1234 blendirin varsa olondan hecirebilirsin oda yoksa kaynat en son ihtimal elma armut gibi katı meyveleri rendelesende suyu çıkmıyor kaynatiyorum ben
GUBILIK Sdn1234 kucuk kucuk dograyip blender yapin. Suzersiniz sonra. Ama meyveyi posasiyla yemek bagirsaklarina iyi gelir, suyundan ziyade.
Azizeguney Sdn1234 Meyve sıkacağına hiç gerek yok benimde yoktu ben meyveyi önce rendeliyordum rendeyle sonra süzgeçe koyup tahta kaşıkla eziyordum alttan suyu çıkıyordu içiriyordum🤗
Aylingneess Sdn1234 komposta şeklinde yapabilirsin kaynatıp süzgeçten geçirin ama katı meyve sıkacağı edinin derim çok iyi oluyor özellikle kış günü her sabah taze şekilde şekilde sıkıp veriyordum ben
Kiraz Sdn1234 ben blenderla çekiyorum daha sonra kaynamış soğumuş su koyup birdaha çekiyorum pürüzsüz meyve suyu oluyor hiç gere yok katı meyve sıkacağına
Kizimmmmm Sdn1234 kendinize yaparken bütün meyvelri iri iri doğruyorum üstünü geçecek kdr şu doldrup kaynatiyorum. En son suzgecle suzuyorm. Posasini da eziyorum.