Çok kez diyet yaptım. Başarılı da oldum veriyorum iki ay içinde ama geri alıyorum ne yazık ki. Şimdi yine ortalama 10 kilo kadar vermek istiyorum. Ama öyle bıktım ki hayatım ya ölümüne yemek ya da ölümüne yememek (aslında sağlıklı beslenme) olarak geçiyor. Hiç diyetisyene gitmedim. Acaba gitsem daha mı iyi olur? Yavaş vermeye de tahammülüm yok ama ne yapsam bıktım gerçekten böyle kendimi hiç beğenmiyorum. Hele bu ara patlayana kadar yiyorum. Gerçekten çok kızıyorum kendime 😫