Eslemlinam 3 aylık bebeğim biberona alıştı memeyi emmiyor sürekli sağıyorum . Ne yapabilirim tavsiyeleriniz nelerdir? Kaşıkla yedirmeyi denedim . Sütüm az olduğu için mama vermek zorunda kaldık . O sıra biberona alıştı .
Synmannesi Eslemlinam uykuda emziği al memeyi sok açmazsa agzını parmağını hafif sok ve memeyi sok bir şekilde uğraş çok yorulursun bende hem mama hem süt gidiyorum çok zor Allahım yardım Ertinn bizlere
Fatma8988 Eslemlinam sağdıgıgnıda mamayıda kaşıkla ya da bardakla ver.. Kaşık bineron alsaydın keşke en basından.. Bende mana vermek zorunda kaldım ama kasık biberonla verdim memeyi unutmadı. Bi haftada unutur biberonu sakına pes etme. Gece uykuluyken emzir. Gündüzde gezerek emzir beyaz gürültüyle emzir. Bebeğim sağ gögsmü emmiyor bende ayakta ve müzikle emziriyorum
Tortilla Eslemlinam canm ben 35 gün ugrastm basardım. Asla emmıyordu katılırcasına aglıyordu bıberon ıstıyordu. Bırlıkte dusa gırdım ten tene temas yaptım kasık bıberonla verdm mamayı bıkac gun eds yaptım hepsını denedm tek tuk almaya basladı sonrada tamamen emdı🤗 asla zorlama zorladıkca nefret edıyor
Eslemlinam Synmannesi İnan o kadar uğraşıyorum . Memeyi itiyor ve ağlıyor artık . Bende iyice nefret etmesin diye artık uğraşmıyorum . Aç kalmasın diye de sağıp sağıp veriyorum . Doktorla konuştum tamamen bırakabilir sağ ver dedi
Fatma8988 Eslemlinam canım bırakmaz biberonu unutturunca aç kalmamak için illaki emecek. Biberon kolayına geldiğinden emmiyor;) instagramda Semra Abbasoğlu var bende ona sorarark emzirmeyi başardım inan. Sor sende istersen ama bunları sölicek..
Pelin55 Eslemlinam ya gazdan yada atak doneminde red ediyirlar zorluyorlar bizi canim benim bu donemi bi atlatsak 😓