cicer0 Eşinizin annesi bebeği onun kucağına vermediginizi söyleyerek ağlarsa, eşiniz de sizi bu konuda suçlarsa ne yaparsiniz?
Huzurum42 cicer0 yuh der oğlunu veririm kucağına herkes doğurduğunu alsin kucagina. Ne sacma birsey ağlaması neden verildi verilmedi tartışması yaşanıyor ki
Eylul2018 cicer0 valla ben olsam böyle saçma bi sebebten dolayı sana böyle birşey dediyse annen sanırım doğum yaptı derdim.. alsın kucağına doya doya sevsin kim karışıyor de geç kenara Ne canını sıkıyorsun he de geç
sevcan cicer0 daha 40 ı cıkmamış yani illaki sevicek bakıcak. nie ağladıkı. şuan size ihtiyacı var bı başkasna dııl. Belkide çok heyecan yapmıstr. ama ağlamasnı mantıksız buldum.
[silindi] cicer0 hepsinde bir kucak takıntısı. kemdi doğurduklarını zamaında aldılar mı acaba kucaklarına da bizimkileri kucaktan indirmeme sevdasındalar
cicer0 sürekli tel.de konuşup gelin bebeğe bakıyor ben ev işi yapiyorum ne yapayım deyip duruyor, bunu eşime söylediğimde herşeye alınıyorsun loğusasın diyor. ahh kızlar, ahh.
nrgkck Ayyy bu kaynanalar ayy bu ağlama huyu bizimkinde de var ve ben illet oluyorum buna yatağa oturup çocuk gibi ağlıyor oğluda onu tutuyor heyy alkahımm yaaa 😒😒😒😡😡
Eylul2018 nrgkck Kemal Sunal’ın bi filmi varya Adile naşiti kuacağında sallıyor o gözümün önüne geldi 😂😂😂
NeclaDefne cicer0 çok zor gerçekten ben bebeğimi sallamak istemiyorum diyorum kadın sallıyor bebegime emzik verilmeyecek diyorum emzik veriyor delirmemek elde değil ne hamilelik psikolojim bozuldu ne lohusayim diye mızmızlandım ama bazen delirecek duruma getirmek icin resmen zorluyorlar Allah hepimize akıl sağlığı versin ama lütfen sakin kalmaya çalışın bebislerimiz etkilenmesin.
cicer0 bunu yaşadığımızda kendimi banyoya kapatıp bağıra bağıra ağladım. annem de duydu annesi de ama annem çok üzüldü annesinin umrunda olmadığı gibi içinden geliyorsa ağla kızım içinde tutma dedi. çok ciddi bir sorun bu benim eşimle yaşadığım, aile olamadık diye düşünüyorum. çok acı değil mi bu. uzun senelerdir birlikteyiz ve 2017 de evlendik. yeni evli sayiliriz simdi 3 kisilik bir aile olacagimiza aile olamadik diye agladim bu arada
Joipt cicer0 aslında en doğrusu:ne kadar zorlansanız da evde anne,baba,bebekten başka kimse olmaması. Diğer türlü her kafadan bir ses çıkar olan size olur.
cicer0 destekleriniz icin hepinize ayri ayri tesekkur ederim kimseye anlatamıyorum çok utanıyorum bu durumdan.
Annesinin1tanesi cicer0 aynısının beterni yaşadm desem 🤷🏻♀️ Doğum yaptm 3. Gnü kıskançlığından kudurdu annemi itekledi bende açtm ağzımı yumdum gözmü üstne saldrdm kaynanmn ne eşim ne kayınbabam ağznı açabldi etmedm hakaret kalmadı ama asla hakkımı helal etmiyorum o kadna. Elinden alan mı var çoçuğu sevmeyi beceremiyorlar biz vermedk oluyor Allah bildiği gibi yapsn bu tür insanları. Hiç üzme eşini kendne çekmeye bak canm
Ays-nn cicer0 valla lohusaysam oğlumuda alırım ellerinden girer odaya otururum ki yapmışlığım var 😀 bu dönemde biz doğuranlar değilde bizim dışımızda herkes lohusalık geçiriyor çünkü . Sizi anlamalarını bekliyorsunuz ama insanlar sizden anlayış bekliyor . Sıkmayın o güzel canınızı ❤️
Prensiminannesi Ays-nn bende valla aldım bebeğimi geçtim odama kapımı da kilitledim zaten psikolojik olarak değşik bi dönem alttan alınması lazım 🤔
Gulhnm cicer0 buda bisey mi? Ben calisan bir anneyim kziim suan 5 aylik dogum yaptigimda daha 1 aylikken bebegim lohusa psikolojimi dusunmeden sen işe gidince ben bakacam cocuga bana alişsin diye kayinvalidem benden alip 1 aylik cocugumu kendine alistirmaya calisti. O kadar uzuldumki ben birakip işe gitcem nasil anneyim ben ondan nasil kopacam diye. Bide sanki oyle hissettimki bebegimi elimden tamamen alacaklar. Olan oldu ve lohusa depresyonu geciriyorum hala atlatamadim 😔 o yuzden ne olursa olsun takmamaya calisin olan size oluyo.
cicer0 Gulhnm siz de üzülmeyin bense eylül de başlayacağım sanirim ise ona bırakmayı hiç düşünmüyorum.