Masalikoo Kızlar enine görünen beyaz şey diş miii eğer yanında da ucu görünüyorrr bu arada kızım 3 gün sonra 4 aylık olacak
Heide Masalikoo dış etinin arkasında mi sizinde öyle gözüküyor. Bizimkide öyle 2 aydır iki tane kabarcik var ama dış on kısımda gözüküyor diye biliyorum oylyse o kabartı ne anlayamadım. Disse de niye 2 aydır çıkmadı acaba 🤷♀️
Heide Masalikoo iyi ağzını açmış ben nettiysem actiramadim hemen dilini çıkarıyor dışarıya agzni actgmda😀
Masalikoo Zelisblt Ayseklc06 ayyy kızlar ağzınız bal yesinnn yaaaa inşallah öyledirrr 😍😍darısı sizlere inşallahhhh 💕
Ayseklc06 Oyyy çok tatlı maşallah vallahi ben dişe benzettim hadi darısı başımıza😅biz 7,5aylık olduk halen yok🙈
Masalikoo Heide bizim daha önce bu da yoktu kuzum ara ara bakıyorum ama evet aynen dediğin gibi önde değil tam bende senin gibi düşündüm ama enine olunca diğer yanında da ucu görününce acaba mı dedim 😂
Heide Masalikoo https://hizliresim.com/kW0oSa Bizde de söyle bişey var bu kabardı her bebekde mi var yoksa acaba dış mi
Masalikoo Heide tam net göremedim kuzum ama eğer ki dışa doğru sivri şekilde ucu beyazsa benim kızımda da var hatta ben diş diye ilk çok sevinmiştim sonra damağının başka yerlerinde de çıktı
Ozgurbebek Masalikoo evet diş hayirli olsun sağlıklı kolayca çıkarsın hepsini oğlum 3.5 aylıkken çıkarmıştı 😊
Papatyaseverr Masalikoo bunu bilmiyorum ama her beyaza yakın şey diş olmuyormuş dişe çok benzesede 😊 umarım diştir 🥰