Anneler kızım 13 aylık kanda tekrar bakılıp süt negatif çıktı. Diyet açmaya karar verirdi. 4 gün yoğurtla yaptığım kurabiye yedirdim. Bi sıkıntı olmadı. Keke geçtik ikinci günde yanağı kızardı kabardı pütür pütür oldu ertesi güne geçti vücuduna yayılmadı kakasını kontrol ediyorum kan yok. Çok koyu yeşil yapıyor mamadan dolayı ama incelediğimde göremedim. Sonra tekrar kek verdim yine kabardı geçti. Bugün sizce yoğurt çorbası vermeli miyim, verirsem ne kadar vermeliyim. Alerji doktorumuza ulaşamadım.