Aselinaannesi Kızıma bebelac gold kullandım kilo almadı sma geçtik yine aynı allah aşkına arkadaşlar sizler hangi mamayı kullanipta memnun kaldınız biliyorum çok kilo iyi değil ama ayına göre kilosu iyi olsun yeterli bana
mavisimmm20 Aselinaannesi Bebelac Gold kullanıyorum ben bı ara sevmedi bebivitaya geçtim hiç kilo aldırmadı Bebelac a geri döndüm
Aysima1234 Aselinaannesi mamayı kabul ediyorsa evolvıa diye duydum ben kilo aldırıyor mus ama her bebege her mama da gelmiyor iste biz de denemedim bırakmadık ıcmıyor mamayı
Kkubu80 Aselinaannesi benimkine Sma deli gibi kilo aldırıyordu erken farkettmde kesmiştim o mamayı içmesini hatta bebeklerde bünyeye göre değişiyor sanırım canım
Defnedilan34 Aselinaannesi hangi mama diye bisey yok deneyip gormen lazım her bebeğe yarama oranı farklıdır benim bebeğime iyi gelen sana gelmez senin bebegine iyi gelen bana gelmez neden kilo aldırmak istiyorsun zayıf mi bebeğin
Aselinaannesi Defnedilan34 niyetim bebeğime fazla fazla kilo aldırmak değil sadece ayına göre kilosu iyi olsun yeterli bana
[silindi] Aselinaannesi burdan okuduğum kadarıyla aptamil diyorlar… benim oğlum hiç sevmedi o ayrı tabi…
[silindi] Aselinaannesi aptamil 2 falan yazıyor ya klasik olan. Kendi deneyimim benim bebeğim bebelac gold seviyor kilo alımı iyi