melankolik Kızlar bebegim 4 ay 4 günlük oldu şimdi haftasonuna giriyoruz en az 6 gün gecikecek aşımız daha pazartesi yaparlarsa eğer 😏 saglik ocaginda aşı yokmus bir sorun olur mu basina gelen var mi endiseliyimmm
Ikicocukanasiyioldum melankolik kizim 2 yasinda 4 aylik asi zamaninda biz de beklemistik bir sorun olmadi.
Azizeguney melankolik O aşı özellikle pazartesi günü yapılıyor sebebini bilmiyorum. Ama o kadar gecikmedende bir şey olmaz meraklanmayın.
havos melankolik canım bizde 4. Ayı geçtik 4. Ayda vurulan aşı zatürre aşısı imiş şu an 65 yaş üstü ve kronik hastalara vurdukları için hafta başı geliyor hafta ortası bitiyor aşılar bizimde yaklaşık 1,5 hafta sonra yapıldı bir problem olmadı
melankolik Ikicocukanasiyioldum Azizeguney Kbragzl havos sağolun kizlar ya stres yapıyorum sag salim olsaydik aşımızı normalde de asi zamani bir stres geliyor zaten boyle geciktikce daha da sinir oldum 😕
Kbragzl Bende az önce sordm ebe bi kac gun gec olabilir erken olmasindansa dedi bende ayin 6 sinda gdcem canm
melisati melankolik melankolik merhaba üzerinden 4 yıl geçmiş ama sormak istedim bizde aynı şekilde 4 ay 11 günlüğüz hala 4 ay aşısını olmadık hastalandı diye bebeğim siz bi sorun yaşadınız mı ?