Zeyyy bebekler 7. Ayda emzik almaz diye biliyorum ama bu kadar zorluk cekmissin zaten 1-1.5 yasinda biraktirman gerekiyor diye hesaplarsak gec kalmissin benim bebegimde ilk aldigim emzigi tutmadi baska aldim onuda tutmadi sonra damakli aldim eczaneden onu tuttu keske bir iki emzik denesydiniz ilk aylarda daha cok lazim oluyor