Hatmazasa benim bebeğimde de aynı sorun var hatta çok fazla gaz çıkarıyor. yaklaşık bir aydır. Biz 6.ayımıza gireceğiz. Sidefer kan damlası kullanıyoruz Doktora sorduğumda damladan kaynaklı olduğunu söyledi. Kakası hem normalden biraz katı hem koyu renk hem de biraz yapışkan gibi. Bir de kakasını hergün yapmıyprsa beklediği için n kötü koku olabilirmiş.