Masumkelebek Benimde öyleydi hep vicdan azabı çektiö bu çocuk doymuyor diye somra burda okudum ki gaz sancısından oluyormuş gazını çıkarın tekrar emzirin diyordu öyle denedim gerçekten de kuvvetli bi gaz çıkarıyor ve sonra hemen emmeye başlıyor. Bende gazı Yok diyordum ama öyle bi şey ki o gaz İnan’ın biz yok sanıyoruz ama oluyor