Kızlar benim bebeğim hep sağ göğsümü emdi, solu emmedi. Benim de o bölge sırtımda fıtık olduğu için çok zorlamadım açıkçası ne yalan söyleyim. Şimdi bebeğim 7 aylık. Kafayı hep sola doğru tutuyor, meme yediği tarafa doğru yani. Ben boyun eğriliğinden şüpheleniyorum, annem bu çocuğu sen ettin memeyi hep o taraftan verdin kasıldı boyun kasları falan. Çok çok bariz değil, kafayı çevirebiliyor, isteyince düzlediği de oluyor. Ama genelde sola meyilli. Ne yapacağım arkadaşlar, düzelecek mi? Annemin baskıları da yıldırdı beni, psikolojik olarak kendimi kötü hissetmeye başladım.