Deletedmom382 Bebeğim 1 buçuk aylık 3 gündür çok zorlanıyor ıkınıyor ama kabız değil ishal gibi ne yapabilirim nasıl yapar
Ayzmm Deletedmom382 mama kullaniyosan aptamil conformile gecmelisin 3,4 gune baslicak devamli yapmaya😊benim oglumun sut alerjisi var ve kabiz maalesef kullanamiyorum ama kullandigim gunlerde hemen yapmisti😊
hmkn92 Ayzmm Deletedmom382 evett bende aptamil prosyneo kullanıyorum düzenli birde 2 gunu geçerse mamasına zeytinyağı damlatabılırsın mamasına damlatıp verebilirsin