Gzde07 Arkadaşlar bebeğim bu ay kilo almamış doktor mamaya başla dedi ama bir türlü içiremiyorum mamayı sürekli tükürüyo ağlıyor mamayı da değiştirdim yine içmedi napabilirim nasıl bi çözüm önerirsiniz lütfen yardımcı olun😔
Deletedmom501 Gzde07 çok saçma oalbilri ama aklıma çay kaşığıyla vermek geldi hiç içmiyor diyince 😔 tabiki biberonla içmesi daha doğru olur. Allah kolaylık versin kuzum İnş kilosunu toparlar emziriyordun değil mi kaç aylık
Atlas2020 Gzde07 canım benimde öyleydi yan yatır emzirir gibi mamayı öyle icirmeyi dene ben öyle tuturdum şimdi ne zaman yan yatırsam agzını acıyor 😂
Ysfm_20 Gzde07 bence kendi göğsünü ver hemen biberonu ağzına ver o seni emdigini sanıp biberonu alabilir bide böyle deneyin inşallah çare bulursunuz
Gzde07 Deletedmom501 evet emiyordu canım kaşıklada çok denedim mamanın tadını alınca tükürüyor direk 😒bir hafta sonra 3aylık olacak
Gzde07 Ysfm_20 Evet onuda yapıyorum memeyi çeker çekmez biberonu veriyorum fark edince itiyo diliyle hemen