Normal doğum yapalı 11 gün oldu dikişlerim hâlâ ağrıyor. Kontrole gitmem gerekiyordu doktorla tartıştım gidemiyorum. Dikişlerime baktığımda kızarıklık var ped ve iç çamaşırım değince çok ağrıyo normalde ağrı kalmadı. Ne zaman düzelir başına gelen var mı? Enfeksiyon kapmış olsa anlar mıyım acaba