Ebruyildirim ben zeytinyağını hafif ılıtıp ayaklarının altına ve göbişine sürüyorum yaklaşık 10 dk boyunca saat yönünde ovalıyorum sonrada ayaklarına çorap giydiriyorum iki tane bide bizim burda patik derler çeltik dedikleri çorapta giydiriyorum ayaklar sıcak olunca gaz oluşumu da azalıyor sonra havluyu ütüyle ılıtıp karnını eve ayaklarını örtecek şekilde sarıyorum bu işlemi defalarca yapıyorum ılıtıp koyuyorum bizde etki ediyor umarım sizdede etki eder sabırlı olun yaparken ağlasa bile devam edin bi süre sonra bebeğiniz rahatlar Allah şifa versin canım 🙏🏻