Arkadaşlar parmağımın bi kısmında vardı. Bu sabah az önce gördüm ki diğer 2 parmagma da sıcramış… Kac kez dr gittim. Verdikleri merhemi ilacı kullandım ama fayda etmedi. Kullandgm zaman sadece bikac gün kaşıntıyı alıyor sönüyor sonra tekrar kaşıntı başlayıp minik yaralar oluşuyor ve ben artık tüm vucuduma yayılmasından korkuyorum. Var mı bunun caresi vs… Bilen arkadaşlar lütfen yardımcı olursanız sonsuz duacınız olur sevinirm 🤲🏻🌸