Snmtt Merhaba 🙏🏽 Oğlum 6 aylık olmak üzere ek gıda için tadımlara başlamıştık 5 ayı geçtikten sonra her şeyini eline verdim çok güzel yiyor ama bazen yoğurt gibi çorba gibi şeyler yedirmek istiyorum ya da elimde bir şey ağzına vermek istiyorum o zaman ağzını kitliyor. Böyle bi durumda olup Çözüm bulan var mı??
Kizimmmmm Snmtt biz de 6 aylık olcaz. Henuz ek gıdaya başlamadık. Eline ne verdiniz mesela yemesi için?
2412020 Snmtt aydayız biz, Blw ve kaşık beraber gidiyorum, çorbayı bardakta veriyorum , yoğurt vermeye yeni başlayacağım alerjimiz yeni geçti , Her öğün eline bir yiyecek veriyorum , yanında kaşıkla bende bişiler veriyorum .
Morcivert061 Snmtt ben çorba gibi şeyleri kaşık kullanmayı henız tam beceremediği için bardakla veriyorum. 14 aylık kızım 8 aydantibaren hep bardakla şimdi ilk kasık deniyorum olmayınca bardaga koyuyorum
Arasannesi Snmtt benım bebegımde de aynısı var kaşıkla reddedıyor elle kendısı yedıgınde yıyor.yogurdu bardakla verıyorum ben.çorba tarzı seylerı de oyle yapabılırsınız kaşığa zorlamayın ıyıce sogumasın
Snmtt Kizimmmmm kabak, havuç, tatlı patates, enginar,patates, elime, armut… aklıma gelenler bunlar pankek yapıyorum onu da veriyorum iki gündür
annediyeabartmayin Snmtt haşlayıp veya buharda pişirip direkt eline mi veriyorsınız nasıl yapıyorsunuz büyük parça koparmaz mı
Snmtt 2412020 denedim onu da ama kaşığı gördüğü an kafasını çeviriyor ve açmıyor ağzını. İlk başladığımızda istiyordu kaşık çok heyecanlanıyordu sonra ne oldu anlamadım 😢
Snmtt Morcivert061 bardakla dökmüyor mu üstüne? Ben silikon bardak aldım sırf ordan içsin diye ama su verdim mesela hiç içemedi alttan üstüne boşaldı su direk
Morcivert061 Snmtt tabi döküyor ilk başlarda daha cok döküyordu ama şimdi normal içiyor. 6 aylık bide bardaga alttan destek verebilirsin sende.
Snmtt BhrKrmn evet ama daha alışıcak kadar da bi süre olmadı çok yeni😶 bilemiyorum belki de dediğiniz gibi oldu😑
Annebal Snmtt bazen reddedebiliolar bizde 8 ayligz dun cok guzel yedigi seyi bgn yemio.mesela… bende blw yapcam bunun icin eline muhakkak bseler veryrm arada agzina goturuo. 2 aydr yogurdu cok severdi 2 haftadr yemek istemio bende asla zorlamyrm. Yogurt yemezse corba olarak yapiyrm. Onuda yemedyse 3-4gun ara veryrm cnkundoktorlarda ole soluo yemedgi bseyi unutana kdr bekleyin sonra tekrar teklif edin dio.. zorlamyin sizde yada bunun icin uzulmeyin. Dun 2 tane yumurta yedi ve baya severek yedi ama bgn agzina almak istemedi ve yediremedimde yani.. oyuzden bgn yemezse yarin yer bunaltmayin kendinzi
Snmtt Annebal evet doğru söylüyorsunuz. Biraz eline verip yemesini beklemek daha doğru sonra tekrar deneyim zaten çok yeni başladık belki zamanla oturur
Snmtt Arasannesi annelik işte yesin illa istiyorum halbuki emiyor hiç bi şey yemese de olur şu an ama vitamin alsın diye zorluyorum😃
Annebal Snmtt canm kendi yemesinide cok bekleme acikcasi ben elindekiyle mesgul olurken bi yandanda yediyrm. Cnku suan daha cok guzel beslenmeye ihtiysci var 6. Ayda kasigini tutsa yeter ona… kendi yemesini beklersek bu sefer dengeli besleyemem onu.. 1 yasina kdr bole devam etcem ben
Arasannesi Snmtt haklısınız ben de aynı dusuncedeydım ama artık takmama kararı aldım ıllakı yıyecekler bır sekılde ve nasıl yemek ıstıyorsa oyle devam etsın sımdılık🙂
Snmtt Arasannesi evet aslında en doğrusu o. Düşününce kimse benim ağzıma çorba tıkıştırsın istemem belki de kişilikli çocuklardır ondan istemiyolardır😀😀
Snmtt Annebal ama yemiyor ki hiç bi şekilde ağzını kitliyor. Burnunu falan tıkamam lazım yani yedirmek için😅 zaten daha 6 aylık bile olmadı o yüzden çok zorlamak istemiyorum