Arkadaşlar merhaba . Acil olduğu için buraya da yazayım dedim. Kardeşim hamile ve eşinin sigortası yok. 4 düşük yaptı şimdi zar zor hamile kaldı kan sulandırıcı kullanıyor . Ama sigorta olmadığı için 300 lira 10 günde bir iğne alması lazım. Durumları yok. Elinde artmış iğnesi olan var mı acaba ?