Kızlar hamilelik döneminde 3 yıldır bebekken alıp baktığım britishshorhair cinsindeki kedimi doktorum uygun görmediğinden arkadaşıma vermiştim dün akşam tekrar kediyi aldık arkadaşımdan ama kendimi çok huzursuz hissediyorum acaba bebeğime bişey yapar mı yada tüyleri ona zarar verir mi diye daha 37 günlük çünkü sizlerden de bu durumla karşılaşan veya evinde bebeğiyle birlikte kedi bakanlar yazabilirler mi