balinnannesii bizim de emme problemimiz vardı, en son yarım saatte bir saatte bir istemeye başlamıştı. Doktprumuz 3 saatte bir emzirmemi, ilk iki gün tepki göstereceğini ama hemen düzene gireceğini, bunun bebeği de beni de çok rahatlatacağını söyledi. Gerçekten de sadece ilk gün zorlandık, ertesi gün hemen düzene girdi bile. Siz de sabredin, oyalayın, kanguruya koyun dışarı çıkartın, oyun oynayın bir şekilde oyalayın 3 saati doldurun. Gerçektenok çabuk alışacak en fazla 3 gün zorluk çekersiniz. Bebeğinizin ayı artık 3-4 saatte bir beslenmeye uygun çünkü.