Kızlar 2 bucuk aylık bebeğim var ve yaklaşık 2 aydır gaz sancısı çekiyor. Özellikle akşam 6 ile 11 arası kucakta taşı ayakta salla elinde hoplat şarkı türkü yok hiç biri çare olmuyordu. Kullanmadığım ilaç kalmadı minicik bedenine nurse Harvey, biogia, metsil, zinko, relactaz… Son çare oturup hepsinin içeriğine baktım hepsinde dereotu kekik kimyon mutlaka vardı. Madem bunlar fayda sağlıyor sütümden de geçse diye düşündüm. İnanın o akşam saatlerindeki kolik nöbetleri 3 gün içinde yok oldu. Sudan bile zehirlenme ihtimali olan Bebişlere sakın doğrudan kimyon suyu vermeyin. Sizin verdiğiniz damlalarda bu ürünler bayağı seyreltilmiş halde verildiği için sıkıntı yaratmıyor ama siz doğrudan verdiğinizde dönüşü olmayan zararlar açılabiliyormuş. Ne yaptım peki? Sabahları bir tutam ıhlamur 1ntatlı kaşığı rezene 1 tatlı kaşığı tohum kimyon 5 6 dal da dereotu katıp demliyorum. Sıcakken içiyorum çünkü etkileri 5 dk sonra azalmaya başlıyor. Gün içinde de yediğime içtiğime dereotu katıyorum. Kızlar inanır mısınız özellikle dereotu ve ıhlamur bir gaz çıkarttırıyor. Damlaları da bıraktık sadece nurse Harvey i akşam ve sabah 1 kere veriyorum her ihtimale karşı. Gaz masajı zeytinyağı falan da yapmıyorum artık. İnşallah çare olur size de.