Elfidam Kizlar bogazim burnum fena yaniyo. Bildigim kadariyla İlac kullanamıyorum emzirdigim icin Zencefil Bal karisimi yapsam zarari olur mu
1prensesannesi Elfidam bende aynıyım burda bekleyeyim basimda çok kötü parol içtim bi tane 😫 ihlamur yapıyorum şimdi
Elfidam 1prensesannesi parol icebiliyormuyuz emzirirken su an dişimde tuttu cok fena. Allahim ne kotu bi aksam yarin sabahi nasi ederim bilmiyorum 😫😫
Elfidam 1prensesannesi NidaM valla netten arastirdim azcik Zencefil kattim bala tukettim. İhalmur iciyorum kac gundur gecmiyo cunku
NidaM Doktora danışmadan içme derim. Zencefil faydalı olabilir ama ne dozda ne kadar icmene doktor karar vermeli bence
1prensesannesi Elfidam yaa bende yapsam mi bugün birden başladı çok kötüyüm çocuk desen durmaz ona da grup bulasacak diye korkuyorum😫