Merhaba 17 temmuz doğumlu bir kızım var. Atak haftasını hesapladım anlayamadım.İnternette şöyle bir şey yazıyo;
“ Bebeğiniz, bebek atak takvimine göre şu anda 9,5 - 11,5 haftaları arası olduğundan dolayı bu hafta bebeğinizin güneşli yanı ortaya çıkacak gibi görünüyor. Bebek atak takvimine göre bu süreç 14 günden oluşuyor, bebeğiniz ise bugün 10. gününde. Atak haftasına kalan gün sayısı : 4 ”
Biz şuan atak haftasında mıyız bilgisi olan yazabilir mi