Arkadaşlar iyi günler 13 günlük bi oglum var göbeği 3 gün düştü hafif kanama olmuş kurumuş doktora götürdüm gazdan kendini zorlamış olabilir 15 günlük olunca olursa tekrar getir dedi K vitamini aşısını yapacaz onu Doğum da yaptılar hocam dedim olsun biz bi daha yapacaz dedi başınıza geldimi böyle bişey