Zeyha Normal doğumdan sonra hem göbeğin küçülmesi sonucu hemde hamileyken göbekte oluşan o çizgininde birleşmesiyle göbeğim kapkara acaba bunu geçirmenin bı yolu var mı birde nasıl erittiniz önerisi olan var mı
Pineapple20 Zeyha 5 ay oldu ilk zaman göre çok az ama hala var. Hiçbi şey yapmadım zamanla geçer herhalde
Ozgurbebek Zeyha zamanla geçiyor benim 5. Ayda geçmişti göbek için ben 3. Günden sonra korse giydim hem kalça basen toparlanması hemde göbek için 40 im çıktığında göbeğim falan kalmamıştı ama 4 ay falan daha kullandım doğumdan önceki fizigimden daha iyi su an 😄
Zhnce Pineapple20 ben badem yağı sürüp yumusatip duşta keseledim o siyahlı iki üç güne geçti Birsey yapmadan geçmez bence
Mom095 Ozgurbebek ben sezaryen doğum yaptım maalesef dikişlerim çok acıdı korse takamadım 😢 göbek basen ne ararsan öylece duruyor 😏 şimdi taksam fayda eder mi acaba🙄
Zeyha Zhnce Bencede ya zeytin yağışa olur mu ki acaba maksat yumuşatmak dimi ve duştan ne kadar önce sürdün
Zhnce Mom095 cizgi için demedim göbek ici kararma oluyor o oyle durunca geçmiyor illa kesilecek yaglamak gerek Cizgi benimde kendiliğinden geçti ama o kararma simdiye dokunmasam hala durabilirdi belki
Arasannesi Zeyha kendılıgınden geçiyor o kararma.ben dogum yapalı 7 ay oldu dogum çizgim hala var silik bir şekilde ama baya baya geçti
Annebal Zeyha evet canim benimde baya tuhaf bi gobegim ve deligi vardi…gerci ben pek sorun etmedim cok umursamam bole seleri ama 8 ayligiz suan hic bs kalmadi.. ama 5. Ayimzda gecmisti hep… ama karalik.bse degl israrla tavsiye edyrm korseyi.. onu unutmayn