Babydefne bak canım benim oğlumda 2ay 20 günlük 2 kez düşürdüm birinde kucağımda uyuyakaldı kanepeden düşürdüm yine diğerindede yine emzirirken uyuyakaldım kanepeden düştü yine ister istemez oluyo ama bizim doktorumuz bebeklerde bıngıldak gibi bi kask var ani basınçlı travmalarda bebeği koruyo onların etleri bile morarmaz demişti şükür bişe olmadı benimkine ama oladabilirdi kimse olsun istemez ben o 72 saati atlattım ama birde bana sor yani ilk 72 saat önemli sizin için gözlemle sürekli kimse çocuğunu kaldırıp yere atımıyo bilerek çocuk bu düşe kalka büyür henüz çok küçük evet ama soğukkanlı ol inşallah bişe olmaz bebişe🙏😌