Babydefne Merhaba kızlar 55 günlük bebeğim 45 cm olan koltuktan düştü ağladı hemen sustu göz takibi yaptım bir sorun yok doktoru aradım kusarsa gelin hemen dedi kusmadı çok şükür başına böyle bir olay gelen varmı birşey olurmu çok korktum
Hohomoromu Babydefne kendını suclu hıssetme canım hemen hemen herkesn bebegı dusuyor boyle durumlarda acile goturup dustugunu soyle röntgen cekjyırlar zaten catlak vs. Falan var mı dıye Allah korusun varsa emar a alıyorlar ama daha kafası kemıklerı yumusak oldugu ıcın sanmıyorum ıcinn rahat etmesı ıcin goturebılırsn zaten kusma gözde kayma vs gıbi seyler varsa hıc bekleme gecmıs olsn ..
Pelinn Babydefne Allah korur onları merak etme bişe olmaz Allahın izniyle. İçini ferah tut. Aynı zamanda hepimiz için geçerli çok dikkatli olmalıyız çok geçmiş olsun😔😔
Papatya53 Babydefne öncelikle geçmiş olsun 🙁 nasıl şimdi minnak? Bende oğlumu 4 aylıkken koltuğu yatırıp kenarını minder ile çevirmiştim. Mutfağa mamasını yapmaya gittim yastığı düşürmüş önce sonra dönerek oda yastığın üzerine düşmüş çok şükür bişey olmadı o kadar dikkat ederim birde şimdi 6 aylık oldu onla birlikte gidip yapıyorum hareketli durmuyo sende sıkma canını cnm Rabbim korusun miniklerimizi
Janss Babydefne Geçmiş olsun . Dotorunuz gerekeni söyleniş zaten annesi . Ek olarak gözde kayma,hareketlerinde donma,boş bakma olursa da doktorunuzla tekrar iletişim kurun . Hafifce dokunun vücuduna ezilen biryeri var mı diye bakın . 🌸
Alpgdd Koltukları açık vaziyette tuttuğumuzda sırt dayadığımız kısım biraz yükseklik veriyor ve bebekler dönebiliyor. Sürekli yanına yastık koyun. En iyisi yerde yatırmak. Sünger yaptırabilirsiniz hem yatar hem de oturmaya başlayınca üstünde oynar. Ben 120x140 cmlik bi sünger yaptırdım onun üzerinde genelde. Huzursuzluğu yoksa bariz bi farklılığı yoksa bi şey olmamış olabilir.
ikikizannesi [bilinmeyen] siz ne kadar anneyseniz o da o kadar anne buyuk konusmayin herkesin bi an basina gelebilir daha dikkatli olmali sadece sizde bunu goz onunde bulundurarak yorum yapin anneliginiz kimsenin anneliginden ustun degil
behrem 5 günlük muayenesinde doktorum yere yatır bronşit olsun onun tedavisi var ama asla yüksekte tek bırakma, küçüktür dönmez deme dedi. çok dikkatli olmalıyız bu konuda, benim oğlum 20 günlükken yan uyuttuğumda kendini döndürüyordu nasıl oluyordu anlamıyorum. çok geçmiş olsun bir şeyi yoktur inşallah allah şifa versin
Bisaniye behrem benim doktorum da yeni nesil bebekleri yalnız bırakmaya gelmez küçük diye hemen dönebilir demişti. Oğlum çok kıpırdıyo yeni doğduğunda da şimdi de kıpırdayarak kendini kaydırıyor :)
Ayvaaaaa [bilinmeyen] neden hemen yargılama yoluna gidiyorsunuz, bebek veya çocuk bu bir anlık herşey ne olacağı belli olmaz, bence yargılamayın sonuçta insanın başına ne geleceği hiçbir zaman belli olmaz 😕
[silindi] [bilinmeyen] insallah sizin cocugunuz yetiskinlige gelene kadar hic düsmez. benim annem mesela hem dünyayı kurtarmıs hem de bizi büyütmüs. 29 yasıma geldim tırnagım bile kırılmadı.
Janss [bilinmeyen] Siz bebeğinizin yanından ayrılınca dünyayı kurtarmaya mı çalışıyorsunuz .. Vah vah !
Ysmnege [bilinmeyen] ne kadar gereksiz bir yorum anne zaten üzgün keşke bazı yorumlarınızı kendinize saklasanız
edadoruk [bilinmeyen] umarım çocuğun düşmez ne kadar boş konuşuyorsun ya sanki bilerek düşürmüş gibi insan başa gelmeyince anlamıyor tabi dünyayı kurtaran ANNE !
Muberra [bilinmeyen] bu nasi bi cevaptir ya herkezin basina gelebilir kimse isteyerek bebegini koltuktan dusurmez heralde. Mukemmel anne.
Babydefne Tlyyldz [bilinmeyen] öncel [bilinmeyen] öncelikle hanımefendi çok biliyorsunda konuşuyorsun ya sana açıklama yapmak zorunda da değilim analığı senden öğrencekte değilim birincisi bebeğim reflü ve reflü yatağında yatıyor yatağın eğilimli kendini aşağıya doğru kaydırıp düşmüş ve önüne engel koymama rağmen ama senin kafan buna basmaz hemen suçlamaya geçersin