doğum yapalı tam 4ay 14gün oldu bugün ama sabah atletimde böyle damla damla bulaşmıs kan gördm daha sonra aksamda böyle yara kanar ya öyle kanadı ayaktaydım acısını hissettim actım kanıyo böyle tam 1peçeteyi ıslatcak kadar degl ama kanadı eşim doktora gidelim diye tutturdu ama ben cok korkuyorm ve bebeğimle gitmek istemedim bırakacak kimsemiz de yok ama şimdi hapsırdıgımda han isezeryanın ilkgünlerinde hapsırınca cok ağırıyo ya daha yeni hapsırdım dikişlerde komple o agrıyı hissettim tabi o günlerdeki gibi yoğun degil ama hiseetim ne olablr kızlar ben açıkcası kendi doktoruma gitmek istedm ama dün aradım hastaneden ayrılmıs😔 bu kdar ay sonra insanlar hamile kalıo benm dikişime ne olma olablrki ?