Meriwa Busssss canm sadece anne sütü alan bebeklerde kabızlık olmaz sizde varsa sizden sütden bebeğe gecer rahatsız eder zorlanır kakasının rengi normalse bi sorun yoktur cokda zorda kalırsanız doktora götürün bence fitil veriyor doktorlar
Duygu01 Sadexe anne sütü alan bebekte kabızlık olmaz yani buna kabızlık denmez.7 güne kadar normal kabul edilir.7. Gün yapmazsa doktora götürün