Kızlarbebeğim 4 2 gnlük doğduğundan beri gazlı uyumayan bebek bi ara iyiydi2 2 kereuyanıyrdı gndüz uykuları hiç ol adı hala yok 30 dakka galan 2 kere uyur bende doktora sorucam tabi uyku damlsı ilacı vs aize de sormakistedim kullanan varmı yada bilgisinasıl olur