Ayseksii 15 gün önce normal doğum yaptım ama az önce pedime baktığımda golf topu büyüklüğünde et parçası gördüm korkuttu beni baya. Yaşayan var mı
Synmannesi Ayseksii normal içinde kalan kan pıhtıları iyi almamışlar içini demek bana daha Kocaman gelmişti için rahat değilse doktora git ben hiç umursamadım
Mervemerveesk Ayseksii ben de normal doğum yaptım ama böyle bir şey yaşamadım. Doktora sormakta ya da girmekte fayda var
_Zeynep_bebek Ayseksii ben hastanede dr sordum korkman gereken bır sey yok içinde kalan kan pıhtısıdır gelmesıde iyi birleydir demişti sonra hiç takmadım canım
Chemstry Benim sezaryenden sonra olmuştu el büyüklüğünde hatta ebe doğumdan sonra karnıma çöküp çıkardı bir sürü parçayı doktoruna gitseniz iyi olur geçmiş olsun
Tatlisim29 Ayseksii merhaba inşallah görürsünüz aynı şey benimde basıma geldi sizin ki kadar büyük değildi ama et parçası vardı bi kaç gündür kokulu geliyor kanamam aşırı değil ama hafif bi koku var sizinde böyle bir şikayetiniz oldumu bir sorun oldumu daha sonrasında
Ayseksii Tatlisim29 merhaba ne kadar oldu doğum yapalı. 40 gün kanamam oldu sadece 1 kere böyle birşey yaşadım 3 parça halinde baya büyük kan pıhtısıydi. Ama sonrasında birşey yaşamadım herşey geçti
Tatlisim29 Ayseksii 23 gün oldu benmde kanamam azalmaya baslamıstı parca geldi sizin kanamanızda hiç değişik koku oldumu peki inşallah benmde bir sey olmaz
Ayseksii Tatlisim29 koku oluyordu fakat bu önemli değil 23 gün dha yeni bir süreç 6 ay kanaması olanları biliyorum. Ama korkmayın geçiyor sorduğum kadarıyla çoğu kişide böyle olmuş vucudun pıhtı atması bu iyi bişey. 40 çıkınca kanamamda kesilmişti normal adete döndüm