benim_adim_ebruli eskiden çevre baskısı vardı şimdi de sosyal baskı var. Herkes herşeyi aynı yapmak zorundaymış gibi insanlar cümle kuruyorlar. Ekgıdaya geçiş dönemi zaten anne için stresli bir dönem insanlar bunu daha da stresli hala getiriyor. Ayrıca yoğurt için acele etme bebeğinin bağırsakları henüz onu sindirmek için yeterince gelişmedi.
1.hafta sebze
2.hafta sebze +meyve
3.hafta sebze + meyve + süt ürünleri
4.hafta kahvaltı, öğlen yemeği, akşam yemeği şeklinde beslenecek ama doyasıya yemeyecek 2-3 kaşık bile yeterli. Bir de yedirdiğin herşey çorba kıvamında sulu olsun, zamanla o alıştıkça suyunu azaltıp püre kıvamında verirsin. Kendine güven ve elinden gelenin en iyisini yap, aksi bir durum olursa da kendini suçlama. Sen iyi bir annesin bunu unutma 🙏