123Nisa456 Kizlar merhaba. Covid testim pozitif bugun sürecin 6. Günü cok agri sanci durumu olmadi sukur ama tat ve koku kaybi yasıyorum. Hic biseyin ne tadi ne kokusu sıfır. Bu durumda haliyle insani ürkütüyor. Covid geçiren arkadaslarim tat ve koku kaybiniz olduysa duzelme oldu mu ne kadar sürede eski halini aldi durumunuz ?
havos 123Nisa456 bende değil ama teyzemde oldu aynı zamanda çok fazla ağız kuruluğu 14 günlük süreç tamamlanmadan rahatlamıştı tat gelmişti ve kuruluk geçmişti canım bol bol C vitamini tüket bol su iç
havos 123Nisa456 bir kaç arkabamızda geçirdi belirtileri tam olarak ne oldu bilmiyorum ama kalıcı bir şey yaşamadıklarını biliyorum canım yüksek moral güzel beslenme dediğim gibi bol su C vitamini Allah’ın izniyle geçer gider💪🏻 Çok geçmiş olsun
MeyraMomy Benim yeni bitti karantinam 20 güne yakın oldu hala koku ve tat kaybım yok bebeğimin altına yaptığını bakmadan anlayamıyorum en kötüsüde kokusunu alamamak çok zor Rabbim kimseye yaşatmasın hemen gelmiyormuş zaten 1 ay felan sürebiliyormuş sizede geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻
Krayushkina Benim bogazim agradi, atesim kalkti ve aşiri halsizdim. Şukurler olsun şimdi iyi hiss ediyorum. Cok az bogazimda bi agri kaldi, oda geciyor ufak-ufak