Arkadaşlar bebeğim 34 günlük 2 3 gündür emerken sürekli sinirleniyo ağlıyo gazını çıkartıyorum tekrar emziriyorum yine aynısını yapıyo sütüm de iyi geliyo ama neden böyle yapıyor acaba sizde oldu mu ayrıca kendini çok sıkıyor sürekli ıkınıyo ama çişini de günde en az 3 4 kez yapıyor