Oyku123 3 aya okadar cok sancilar cektiki gunde 10.15 defa gaz masaji yaptigimi bilirim 3 ayda cok sukur bitti derken 8 ayda yine basladi uykuda kivrana kivrana bi hal oluyor masajda yaptirmiyor 🤔🤔 damla mı kullansam varmi kullanan
Ardabusraarhan Oyku123 yedirdiğin herhangi birşeyden kaynaklanıyordur muhtemelen canım verdiğin ek gıdaları gözden geçir. Birde masaj yaptırmıyorsa karnının üzerine yatırmayı dene. Ben öyle yapıyorum. Oda rahatlatıyor.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Oyku123 oğlum 1 yasındayken bile gazı olurdu ama ozamanlar memlekete giderdim hava degisiminden olur derdi doktorumuz dediginiz gibi kıvranırdı ve aşırı aglama krizleri olurdu bebekligindeki gibi Damla kullanmadım masaj yapabilirsiniz kucagınızdayken gecmis olsun
Cemre44 Oyku123 arkadasimin da oglu oyleymis sallama rezene cayina seker koyi0 veriyomus sonra yuz ustu yatirinca cikariyormus dene istersen
annesininaslani Geçen böyle bi post açtım ek gıdayla beraber gaz sancısı yeniden çıktı ama çok dikkat ediyorum gaz yapacak bişey vermiyorum alerjisi mi var diye süt ürünü yumurta da vermiyorum çünkü verdiğimde sabaha kadar hiç uyumuyor bi dikkat edin isterseniz