Uyandırmam mi gerek dersiniz uyandırmaya da kıyamıyorum sarılıyorum yanına uzanıyorum ama bazen de hıckırarak kalkıyor 10 dk sakinleştirmem gerekiyor emmiyor bile beni ağlamaktan pencereyi açıyorum dışarı falan bakıyor ancak susuyor daha gündüz bile böyle ağladığını duymadım ama geceleri çok ağlıyor . Aslında iç ceke ceke ağlıyor uyanırsa çığlığı basıyor