Erselinannesi yigithan25 bence bunlara bebek karar veriyor ben hazırım diyor ben 4 aylıkti azar azar oturuyordu
Emir 5 aylıkken az az destekle otutturmaya başladım doktorumun tavsiyesiyle. 5 buçuk aylık şuan daha iyi oturuyo. 6 aylık desteksiz oturmalı. 6 ayı beklemeyin bence öncesinde kısa süreli de olsa otutturun
MMertinannesi yigithan25 4.cu ayin sonunda dogru hem oturtmaya hemde örumcege koymustum suan 7 ay biticek usta olmus heryeri kirip geciyor😂daha once her oturdugunda hop arkaya duserdi de simdi rahat oturyor
yigithan25 [bilinmeyen] ozellikle sormamin sebebi erkek cocuklari erken otutturulmaz diyo kayinvalidem ondan soruyrm zaten dedigim gibi otuttursam da en fazla 1 dk o da yine 1 dk.yi doldurmuyodur