1yaşında olan bebeğin ,doğum kilosunun 3katı olması beklenir . Kiloya göre sağlıklı bi bebek olduğu inancı malesef bilinçaltına işlenmiş durumda . Benim kızım 15 aylık 10 kilo civarındaydı en son . Yani bide bebek kilo alsın diye karbonhidrat içeriği yüksek ve sonrasında şekere dönüşen ürünlerle besleyerek bebeğinizi ilerde potansiyel şeker hastalığına davet ettiğinizin inşallah bilincindesinizdir arkadaşlar . Oğlum anne sütü alıp ek gıdayı seven bi çocuk olarak büyüdü ama o kadar hastalandı alerjik durumları çıktı ki . Kızım anne sütünü sadece 3ay alabildi ,toplumun nazarında ay bu çok zayıf denildi hala da söylüyorlar ,ama umrumda değil ,çok şükür sağlıklı olsun varsın bi kaşık çorbayı severek içsin diyorum .