canoglum_ kızımda çok hareketli.. bilemiyorum kafam karıştı şimdi..kızıma mama , veriyorum ek gıda yediriyorum , süt yoğurt peynir onları kendim yapıp veriyorum.bebe bisküvisi de veriyorum sütüne yada mama atıp ,bı ara hastalandı o yüzden verdi .. kontrole gittiğimde sorup öğrenirim artık..🤔