Nurdanalkanozkan ilk sorunumuz 39 u geçen ateşle gittiğimiz de diş ateşi olduğunu üç gün beklememiz gerektiğini söyleyip eve göndermesi oldu kendim akşamına başka bir hastanede tahlil yaptırarak enfeksiyonun yüksek olduğunu öğrendim ve geri dönüş yaptığım da antibiyotik başladı Emre bey neyse dedim olabilir
İkinci kez yaşanan sorunumuz da düşmeyen ateşle gittik Boğaz enfeksiyonu olduğunu söyleyip antibiyotik başladı kan değerlerine göre de tedaviyi değiştirebilirim dedi kan sonuçlarından sonra asistanı bizi aradı ve antibiyotik iğne yazdığını gün içerisinde yapılmasını gerektiğini söyledi akşam yaptırabileceğimi söyledim tamam dedi
akşam eşim iğneyi getirdi ve eczanenin antibiyotik verdiyseniz iğneyi yaptırmayın diye uyarı yaptığını söyledi Emre beye bunu yazdım acaba bana söylemeyi mi unuttular diye cevap alamadım hastaneye gittim hemşireye durumu anlattım o da iğneyi yapamam ilaç verdiğiniz için dozu çok ağır iğnenin dedi sabah asistanı aradım ve durumu anlattım Emre beyin geri dönüşü hiç hoş değildi dozu ağır dediler diye korktuğum için yaptırmadım dediğim halde verdiğim tedaviyi uygulamadılarsa kendilerine başka doktor bulsunlar