Elfida-10 Kaçıncı aydan itibaren kullanmaya başladınız ? Mesela benimki bir yerlere tutunarak kalkmaya çalışıyor bu zamanda alsam kullansam faydalı olur mu
Hayat63 Elfida-10 bende bekleyim şurda kızım 10.5 aylık oda tutunarak yürümeye çalışıyor faydası olur mu ki alsak
Tuba Elfida-10 Bende tutunup kalkmaya başladığında aldım ama kullanmadı hiç. Kendisi istediği yerlere tutunup kalkıp sıralayıp öyle öğrendi yürümeyi. Ne zaman ilk adım arabasına tuttursam bırakıp gidip başka yere tutunup kalkıyordu😏😅
Cnprtk Elfida-10 bime geliyomuş pilsan ama sanki ayakta durmaya çalışıyken yüz üstğ düşer gibi geliyo
rbndmrcn Elfida-10 yeni ayaklanmaya başladığında değil biraz daha tutunmadan ayakta durabildiginde kullanışlı oluyor daha dengeli oluyor düşmüyor o zaman
Tuba Elfida-10 aynen şuan bakalım küçük oğlumda ümitliyim inşallah o kullanır da boşa almış olmam😂 rica ederim